Garantii

1. Sissejuhatus

1.1. Kes me oleme ja kuidas meiega ühendust võtta?

Me oleme GIZMANIA s.r.o., ID nr: 24208230, registrijärgne asukoht Bubenské nábřeží 306/13, Holešovice, 170 00 Praha 7, registreeritud Praha linnakohtus, toimik nr C 188745 (edaspidi "meit" või "GIZMANIA"). https://www.gizmania.ee/ e-poes pakume teile kaupu (e-poodi nimetatakse ka "pood"). Kui te tellidate meilt kaupu poes, siis tegutseme meie teie suhtes müüjana ja teie ostjana.

Kui soovite millegi puhul abi, võite meiega ühendust võtta siin:

  • Telefoninumber: [+4206078396]
  • E-maili aadress: [info@gizmania.cz]
  • Tarneaadress: [Gizmania s.r.o., Bubenské nábřeží 306/13, Hall No. 27, 170 00 Praha 7 - Holešovice]

1.2. Kes te olete?

Sina võid olla nii inimene (füüsiline isik) kui ka juriidiline isik. Te võite olla tarbijad või ettevõtjad. Kuid peamiselt te tellidate meie poest kaupu (edaspidi "teie").

  • Kes on tarbija?

Kõik isikud, kes sõlmivad meiega müügilepingu või muu lepingu väljaspool oma äritegevust või väljaspool oma iseseisvat kutsetegevust. Käesolev kaebuste esitamise kord kaitseb tarbijat vastavalt õigusaktidele.

  • Kes on ettevõtja?

Esine või juriidiline isik, kes sõlmib ostulepingu või muu lepingu meiega mitte tarbijana. Kui te sõlmite meiega lepingu ettevõtjana, ei kohaldata teie suhtes käesoleva kaebuste esitamise korra sätteid, mis on käesoleva kaebuste esitamise korra kohaselt mõeldud tarbijatele.

1.3. Mis on käesolev kaebuste esitamise kord

See kaebuste esitamise kord on siduv juriidiline dokument, mis on teie ja meie vahel teie ja meie vahel poes tehtud tellimuse alusel sõlmitud lepingu lahutamatu osa ja tingimuste lahutamatu osa. See tähendab, et lepingut ja äritingimusi reguleerib see.  Kaebuste menetlusest saate teada, kuidas te saate esitada kaebuse defektse kauba kohta ja millised on teie õigused.

1.4. Kas me saame kokku leppida midagi muud, kui see, mida leiate kaebuste menetlusest?

Ja, me võime ka eraldi ostulepingus või muus lepingus eraldi kokku leppida. Meie individuaalsed kokkulepped on käesoleva kaebuste esitamise korra suhtes ülimuslikud.

2. Mis on defekt?

2.1. Defekt on meie õudusunenägu. Kuigi me püüame müüa parimat kaupa, on defektid mõnikord vältimatud. Mis on kauba defekt, on määratletud kaebuste seadustiku artiklis 2.2 tarbijaostjate puhul ja kaebuste seadustiku artiklis 2.3 äriostjate puhul. Defektiks loetakse ka teise asja täitmist. Ka kauba kasutamiseks vajalike dokumentide puudused loetakse samuti puuduseks.

2.2. Kui te sõlmite meiega lepingu tarbijana, vastutame selle eest, et kaup:

  1. vastab kokkulepitud kirjeldusele, tüübile ja kogusele, samuti kvaliteedile, funktsionaalsusele, ühilduvusele, koostalitlusvõimele ja muudele kaupluses kirjeldatud või meie vahel kokkulepitud omadustele;
  2. sobib otstarbeks, milleks te seda vajate ja millega me oleme kokku leppinud;
  3. tarnitakse koos kokkulepitud tarvikutega, sealhulgas pakend, kasutusjuhend ja kokkupaneku- või paigaldusjuhend, mida te mõistlikult eeldate;
  4. sobib otstarbeks, milleks seda liiki kaupu tavaliselt kasutatakse, sealhulgas arvestades kolmandate isikute õigusi, õigusakte, tehnilisi standardeid või tööstusharu tegevusjuhendeid, kui tehnilised standardid puuduvad;
  5. see on koguse, kvaliteedi ja muude omaduste, sealhulgas vastupidavuse, funktsionaalsuse, ühilduvuse ja ohutuse poolest samaväärne sama liiki kaupade tavaliste omadustega, mida te mõistlikult eeldate, sealhulgas võttes arvesse meie avalikke avaldusi või meiega samas lepingulises ahelas olevate isikute (nt tootja) avaldusi, eelkõige reklaami või märgistust;
  6. vastab kvaliteedilt või teostuselt näidisele või näidisele, mille me teile enne lepingu sõlmimist esitasime;
  7. sellele paigaldame või paigaldame kauba, kui oleme kokku leppinud, et kauba paigaldamine või paigaldamine toimub meie või kolmanda isiku poolt meie vastutusel; samamoodi vastutame kauba puuduste eest, mis on põhjustatud ebaõigest paigaldamisest või paigaldamisest, mille te olete lepingu alusel teostanud, ja puuduse põhjuseks on meie poolt kauba kohta antud juhiste puudus.

2.3 Kui te sõlmite meiega lepingu ettevõtjana, vastutame me järgmise eest:

a)       me tarnime teile kokkulepitud koguse, kvaliteedi ja teostuse; kui kvaliteedis ja teostuses ei ole kokku lepitud, siis täidame lepingust ilmnevale otstarbele sobiva kvaliteedi ja teostuse, vastasel juhul tavapärase otstarbega;

(b)      vastab kvaliteedilt või teostuselt näidisele või näidisele; kui lepingus ja näidises või näidises määratud kvaliteet või teostus erinevad, kohaldatakse lepingut; kui lepingus ja näidises on kvaliteet või teostus erinevalt, kuid mitte vastuoluliselt määratud, peab kaup vastama nii lepingule kui ka näidisele või näidisele.

3. Millal tuleb esitada pretensioone ja millele teil on õigus?

3.1. Vaatame kõigepealt, kuidas asjad toimivad kui te sõlmite lepingu tarbijana.

  1. Me vastutame teie ees ainult sellise kauba puuduse eest, mis oli kaubal selle üleandmise ajal, isegi kui see puudus ilmneb hiljem. Meie kvaliteedigarantiist tulenevaid kohustusi ei mõjuta see, kui me oleme andnud teile selle garantii üle seaduse.
  2. Kui 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest ilmneb kauba defekt (kasutatud kauba müügi korral 1 aasta jooksul), mis oli olemas kauba ülevõtmise ajal, võite selle eest esitada nõude. Ideaaljuhul peaksite puuduse avastamist viivitamatult vaidlustama; hiljemalt 3 aasta jooksul alates puuduse avastamisest võite esitada selle kohta pretensiooni, kui puudus ilmneb 2 aasta jooksul alates kauba vastuvõtmisest (või kasutatud kauba puhul 1 aasta jooksul). Hiljem ei pruugi me teie pretensiooni aktsepteerida.
  3. Kui te avastate defekti õigesti, ei kehti eelmises punktis nimetatud 2-aastane tähtaeg (või kasutatud kauba puhul 1 aasta) seni, kuni te tarbijana ei saa kaupa kasutada.
  4. Kui kauba puudus ilmneb 1 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, loetakse, et kaup on olnud puudusega kauba kättesaamisel, välja arvatud juhul, kui kauba olemus või puudus seda välistab. See tähtaeg ei kehti nii kaua, kui te ei saa kaupa kasutada, kui te olete õigustatult puuduse kohta pretensioone esitanud. See tähendab, et te ei pea tõendama, et kaup oli defektne juba kauba kättesaamisel, kui te esitate pretensiooni 1 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Kui kauba defekt ilmneb pärast 1 aasta möödumist kauba kättesaamisest, peate te selle asemel tõendama, et kaup oli defektne juba kauba kättesaamisel. Vastasel juhul ei pruugi me teie pretensiooni aktsepteerida.
  5. Milleks teil on õigus, kui te esitate nõude tarbijana?
    • Tarbijana on teil eelkõige õigus kauba tasuta remondile või uue defektita kauba tarnimisele teie valikul, välja arvatud juhul, kui valitud parandamisviis on võimatu või ebaproportsionaalselt kallis võrreldes teise meetodiga. Kui teie valitud puuduse kõrvaldamise meetod on võimatu või teise meetodiga võrreldes ebaproportsionaalselt kulukas (võttes eelkõige arvesse puuduse olulisust, kauba väärtust ilma puuduseta ja seda, kas puudust on võimalik kõrvaldada teise meetodiga ilma märkimisväärsete ebamugavusteta teie jaoks), võime me puuduse kõrvaldada teise meetodiga. Müüjana võime keelduda puuduse kõrvaldamisest, kui see on võimatu või ebamõistlikult kulukas, võttes eelkõige arvesse puuduse olulisust ja väärtust, mis kaubal oleks olnud ilma puuduseta.
    • Kui (i) me keeldume puuduse kõrvaldamisest või ei kõrvalda seda mõistliku aja jooksul pärast selle märkimist, et mitte põhjustada teile olulist ebamugavust, võttes arvesse kauba olemust ja eesmärki, milleks te selle ostsite, või (ii) kui asjaoludest ilmneb, et, et puudust ei ole võimalik kõrvaldada mõistliku aja jooksul või ilma, et see tekitaks teile olulisi ebamugavusi, või iii) puudus on korduv, või iv) puudus on oluline lepingurikkumine, võite nõuda mõistlikku hinnaalandust või lepingust taganeda. Mõistlik hinnaalandus määratakse kindlaks veatu kauba ja meie poolt teile tarnitud veatu kauba väärtuse vahena. Te ei saa lepingust taganeda, kui kauba puudus on ainult ebaoluline; seda ei peeta ebaoluliseks. Kui te taganete lepingust, tagastame ostuhinna viivitamata pärast kauba kättesaamist või pärast seda, kui olete meile tõestanud, et olete kauba lähetanud.
  6. Kui me ei ole täitnud oma kohustusi seoses puuduliku täitmisega, ei pea te meile maksma kauba või selle osa tasumata hinda.
  7. Kui me ei ole täitnud oma kohustusi seoses puuduliku täitmisega, ei pea te meile maksma kauba või selle osa tasumata hinda.

3.2 Nüüd vaatame, kuidas asjad meie jaoks toimivad kui te sõlmite lepingu ettevõtjana (näiteks, kuna te tellidate kaupu oma ettevõtte jaoks).

  1. Te võite esitada nõude ainult selliste kauba puuduste eest, mis olid olemas juba siis, kui kahju tekkimise risk läks üle teile kui ostjale, isegi kui need ilmnevad alles hiljem. Meie kvaliteedigarantiist tulenevaid kohustusi ei mõjuta see, kui me oleme andnud teile selle garantii üle seaduse.
  2. Te olete kohustatud kauba võimalikult kiiresti pärast kauba kahjustumise ohu üleminekut kontrollima ja veenduma selle omadustes ja koguses. See tähendab, et te olete kohustatud meilt saadud kaupa isiklikult kontrollima, kontrollima kauba täielikkust ja pakendi terviklikkust ning kontrollima kauba seisukorda nõuetekohaselt ja hoolikalt, kui te selle vedajalt kätte saate. Kui leiate puudusi või puudusi, olete kohustatud sellest viivitamatult teavitama vastutavat isikut (töötajat või vedaja) ja teil on õigus sellist kaupa mitte vastu võtta. Kui te võtate sellise kahjustatud kauba vastu, peate viivitamatult kirjeldama kahjustusi üleandmis- või sarnases protokollis ja teavitama meid sellest. Selle kohustuse rikkumine kaotab teie õigused seoses puudustega.
  3. Kaubamärkide rikkumine kaotab teie õigused seoses puudustega.
  4. Te peate kauba ilmsetele puudustele vastuväiteid esitama viivitamata pärast seda, kui te oleksite võinud need õigeaegse kontrolli ja piisava hoolsusega avastada. Vastasel juhul kaotate võimaluse oma õigusi puudulikust teostusest tulenevate õiguste tõhusaks kasutamiseks kohtumenetluses.
  5. Te peate varjatud puuduste kohta esitama nõude põhjendamatu viivituseta pärast seda, kui olete need avastanud või oleksite pidanud need mõistliku hoolsusega avastama, hiljemalt kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Vastasel juhul kaotate, nagu eelmises punktis kirjeldatud, võimaluse tõhusalt kasutada oma õigust varjatud puuduste korral kohtumenetluses.
  6. Milleks on teil ettevõtjana õigus kaebuse esitamisel?
    • Kui puudulik täitmine on oluline lepingurikkumine, on teil õigus (i) lasta puudus kõrvaldada, tarnides uue puudusteta asja või tarnides puuduva asja, (ii) lasta puudus kõrvaldada, parandades asja, (iii) saada mõistlikku allahindlust ostuhinnast või (iv) taganeda lepingust.        
    • Viga on oluline lepingurikkumine, kui me lepingu sõlmimise ajal teadsime või oleksime pidanud teadma, et te ei oleks lepingut sõlminud, kui oleksite rikkumist ette näinud.
    • Kui te ei teavita puudusest õigeaegselt, on teil isegi juhul, kui tegemist on olulise lepingurikkumisega, ainult samad õigused kui juhul, kui tegemist on puudusega, mis ei ole oluline lepingurikkumine.
    • Kui te ei teavita puudusest õigeaegselt, on teil ainult samad õigused kui juhul, kui tegemist on puudusega, mis ei ole oluline lepingurikkumine.
    • Kui puudulik täitmine on mitteoluline lepingurikkumine, on teil õigus: (i) nõuda puuduse kõrvaldamist või (ii) nõuda mõistlikku hinnaalandust ostuhinnast.
    • Kui puudulik täitmine on mitteoluline lepingurikkumine, on teil õigus: (i) nõuda puuduse kõrvaldamist või (ii) nõuda mõistlikku hinnaalandust ostuhinnast.
    • Kui me ei suuda või keeldume puudust õigeaegselt kõrvaldamast, võite nõuda: (i) ostuhinna vähendamist või (ii) lepingu ülesütlemist. Te ei saa tehtud valikut muuta ilma meie nõusolekuta.
  7. Viga on oluline lepingurikkumine, kui me teadsime sellest lepingu sõlmimise ajal või pidime teadma, et te ei oleks lepingut sõlminud, kui oleksite rikkumist ette näinud. Vastasel juhul ei loeta rikkumist oluliseks.
  8. Kui puudulik täitmine on oluline lepingurikkumine, on teil õigus nõuda puuduse kõrvaldamist uue, puudusteta kauba tarnimisega või puuduva kauba tarnimisega, puuduse kõrvaldamist kauba parandamisega, mõistliku allahindluse saamist ostuhinnast või lepingust taganemist.
  9. Kui defektne täitmine on ebaoluline lepingurikkumine, on teil õigus puuduse kõrvaldamisele või mõistlikule hinnaalandusele.
  10. Selle puhul on teil õigus saada puuduse kõrvaldamist või mõistlikku hinnaalandust.
  11. Reklaamimine ei vabasta teid kauba hinna tasumise kohustusest. Tsiviilseadustiku (seadus nr 89/2012 Coll.) paragrahv 2108 ei kehti.

3.3 Lõpuks vaatame, mis kehtib kõik milliste klientide suhtes:

  1. Vigade kehtivusaega ei tohi segi ajada kauba kasuliku elueaga, st ajavahemikuga, mille jooksul kaup säilitab tavapärase kasutamise korral konkreetse kauba olemust arvestades nõutavad funktsioonid ja jõudluse, sealhulgas mis tahes mõistliku hooldusvajaduse. Klient tunnistab, et ekstreemspordikaupade kasutusiga ei pruugi vastata defektiga määratud ajavahemikule, kuna sellised kaubad võivad olla rohkem kulunud, mida võib pidada tavalisest kasutamisest tulenevaks kulumiseks. Tavapärasest kasutamisest tingitud kulumine ei ole defekt. Tavalise kulumise tõttu esitatud nõude võib tagasi lükata eelkõige põhjusel, et asi ei ole üldse defektne selle sõna tegelikus tähenduses.
  2. Esmalt tuleb teil tasuda pretensiooniga seotud kulud. Me hüvitame teile siiski kulud, kui leiame, et viga on meie süü. Kullakaevandus ei kuulu siiski meile, seega hüvitame teile ainult vastuvõetud pretensiooniga seotud mõistlikud kulud. Seega esitage nõue kindlasti nii kiiresti kui võimalik.
  3. Sina saad vigase eseme ise parandada või lasta seda parandada kellelgi teisel, kui me oleme sellega nõustunud. Vastasel juhul ei pea me teile tekkinud kulusid hüvitama. Defekti kõrvaldamisega kaotame võimaluse ise kontrollida, kas kaup oli tõesti defektne ja kas reklamatsioon on seetõttu õigustatud. 
  4. Kui teil on probleem sellega, kuidas me pretensiooni käsitleme, oleksime rõõmsad, kui saaksite seda esmalt meiega arutada. Võtke meiega lihtsalt igal viisil ühendust. Kui olete tarbija ja soovite lahendada vaidlusi kohtuväliselt, võite pöörduda kohtuvälise vaidluste lahendamise organi poole. See on näiteks Tšehhi kaubanduse järelevalveamet aadressil www.coi.cz/informace-o-adr. Alternatiivina saate tarbijana lahendada oma vaidluse internetis ELi veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu aadressil www.ec.europa.eu/consumers/odr.
  5. Ja loomulikult on teil ka õigus pöörduda kohtusse. Näiteks kui te ei ole rahul sellega, kuidas me teie kaebust käsitlesime või isegi ei suutnud seda käsitleda.

4. Mida peaksite tegema, kui leiate kaubas puuduse?

4.1. Mitte ilmaasjata öeldakse, et kahe inimesega on lihtsam läbi saada. Võtke meiega ühendust ja öelge meile:

  1. Milline on eseme defekt või kuidas see avaldub (võite kirjeldada defekti ka homme kättesaadava vormi abil);
  2. kui soovite defekti parandada, kauba uue vastu vahetada, lepingust taganeda või soovite mõistlikku allahindlust;
  3. Milline on teie nimi ja aadress või milline on teie nimi, registreerimisnumber ja registrijärgne asukoht (ideaaljuhul lisage telefon ja e-posti aadress, et saaksime teiega kiiremini ühendust võtta);
  4. Koopia ostutõendist (arve, kviitung või muu dokument) või tõendi number, mille me teile lepingu sõlmimisel andsime, või tõestage muul usaldusväärsel viisil, et kaup on ostetud ja millal see osteti.

Te võite meiega ühendust võtta mis tahes kättesaadaval viisil. Näiteks kui te elate Prahas või selle lähiümbruses, võite külastada meid meie tarneaadressil [Gizmania s.r.o., Bubenské nábřeží 306/13, hall nr. 27, 170 00 Praha 7 - Holešovice]. Muudel juhtudel võite näiteks saata meile e-kirja aadressil [info@gizmania.cz] ja seejärel saata kauba vastavalt kaebuste esitamise korra punktile 4.2. Siiski on loomulikult teie otsustada, millist meetodit te eelistate. Te võite puudusest teatada (etteheiteid teha) mis tahes tõendataval viisil. Peaksite siiski meeles pidama, et peaksite valima kõige otstarbekama pretensioonimeetodi, sest me oleme kohustatud hüvitama teile ainult tunnustatud pretensiooniga seotud mõistlikud kulud.

4.2 Lisaks sellele tuleb meil nõuda, et te toimetaksite defektsed kaubad ilma igasuguse saasteteta koos puudusteatega vastavalt kaebuste esitamise korra punktile 4.1 või ilma põhjendamatu viivituseta pärast seda. Ei ole vaja saata kogu kaupa, vaid ainult defektset osa, välja arvatud juhul, kui me eraldi kokku lepime teisiti või kutsume teid üles seda tegema.

4.3 Kui te olete tarbija, võtame kauba enda kulul vastu, et kõrvaldada defekt. Kui see nõuab sellise eseme demonteerimist, mille kokkupanek oli enne defekti ilmnemist teostatud vastavalt eseme laadile ja otstarbele, võtame me defektse eseme lahti ja paneme kokku parandatud või uue eseme või tasume selle kulud.

4.4 Niipea, kui me saame teilt nõude, kiirustab meie hädaabibrigaad välja, et kõik võimalikult kiiresti lahendada.  

5. Millal me kaebuse lahendame?

5.1. Kui olete tarbija, garanteerime, et lahendame teie kaebuse 30 päeva jooksul pärast selle esitamist. Selleks ajaks saame teilt kogu kaebuste esitamise korra punktis 4.1 loetletud teabe koos defektse kaubaga vastavalt kaebuste esitamise korra punktile 4.2, välja arvatud juhul, kui kaebuse saab lahendada ilma selleta. Selle aja jooksul teavitame teid ka kaebuse lahendamisest. Pärast tähtaja möödumist võite lepingust taganeda või nõuda mõistlikku hinnaalandust. Kui te ei ole tarbija, püüame kõik teha sama tähtaja jooksul, kuid me ei garanteeri maksimaalset tähtaega.

5.2 Me kinnitame kõigepealt, millal te tarbijana kaebuse esitasite, mis on kaebuse sisu, millist kaebuse käsitlemise meetodit te soovite ja milliseid kontaktandmeid olete meile andnud, et anda teavet kaebuse käsitlemise kohta. Kui kõik on tehtud, saate meilt mustvalgelt kaebuse käsitlemise kuupäeva ja meetodi, sealhulgas kinnituse remondi kohta ja remondi kestuse kohta. Kui me ei saa teie kaebust rahuldada, ei hoia me põhjuseid teie eest kinni. Vastupidi, me selgitame kõike nii selgelt kui võimalik. Mittetarbijalepingu puhul ei ole me kohustatud kaebuse menetlust nii üksikasjalikult registreerima. Kui te siiski soovite, siis teeme kindlasti kokkuleppeid.

5.3 Kui me ei suuda kaebust õigeaegselt käsitleda, võtame teiega ühendust. Loomulikult ainult juhul, kui meil on teie telefoninumber või e-posti aadress. See, kas te tõmbate vaiba meie alt välja ja nõustute tähtaja pikendamisega, on teie otsustada.

5.4 Kui saadate meile kauba posti teel, saadetakse see pärast pretensiooni käsitlemist automaatselt teie aadressile tagasi.

5.5 Kui te ei võta kaupa mõistliku aja jooksul pärast seda, kui me oleme teile teatanud kauba kättesaamise võimalusest pärast remonti, on meil õigus nõuda tavapärase suurusega ladustamistasu.

6. Kvaliteedigarantii

6.1. Kui me anname teile kvaliteedigarantii ja te olete tarbija, reguleerivad teie õiguste teostamise ulatust, tingimusi ja meetodeid seoses puudusega esmajärjekorras teave, mis on esitatud garantiitunnistuses, mille me oleme kohustatud välja andma. Garantiitõendis mitte sisalduvale teabele ja seega garantiiga hõlmamata puudustele kohaldatakse käesolevat kaebuste menetlust ning kohaldatavaid ja kehtivaid õigusnorme. Kvaliteedigarantii ei mõjuta tarbija õigust vabale õiguskaitsevahendile vastavalt tsiviilseadustikule.

7. Millal me ei vastuta puuduste eest?

7.1. Kuigi me püüame teile alati vastu tulla, ei ole mõnel juhul õiglane, et me kõrvaldaksime defekte, mille eest me ei vastuta. Eelkõige võib reklamatsiooni tagasi lükata põhjendusega, et toode ei ole defektne selle sõna tegelikus tähenduses. Seetõttu ei vastuta me eelkõige kauba puuduste eest, kui:

  1. defekti põhjustasite teie või keegi, kellel lubasite kaupa kasutada (näiteks, kui te ei järginud kauba kasutamisel muuhulgas Scootpedia poes kättesaadavaid juhiseid ja selle tulemusena tekkis defekt) ja/või
  2. on kulumine, mis on tingitud kauba tavapärasest kasutamisest või kasutatud kauba puhul kulumine, mis vastab selle eelneva kasutamise ulatusele; sellise tavapärase kulumise all võib ette kujutada näiteks olukorda, kus kaup võib täita oma eesmärki, milleks see oli ette nähtud, kuid kasutamise tulemusena on selle välimus muutunud või selle tõhusus veidi vähenenud.

8. Lõpp hea, kõik hea

8.1. Meie ja teie vahelised õigussuhted, mis tulenevad müügilepingust või muust lepingust, alluvad Tšehhi Vabariigi õigusele, välistades rahvusvahelise eraõiguse normid. Me välistame selgesõnaliselt ÜRO kaupade rahvusvahelise müügilepingu konventsiooni kohaldamise. See õigusvalik ei piira teie kui tarbija õigusi, mis teil võivad olla selle õiguse alusel, mida muidu meie õigussuhtele kohaldataks.

8.2 Kõik lepingust tulenevad vaidlused lahendatakse meie poolt Tšehhi Vabariigi kohtutes, mis on pädevad meie registrijärgse asukoha jurisdiktsioonis. See kohtualluvuse valik ei kehti tarbijate suhtes.

8.3 Kui mõni käesoleva kaebuste esitamise korra säte on või muutub kehtetuks või ebaefektiivseks, asendatakse kehtetu säte sättega, mille tähendus on võimalikult lähedane kehtetule või ebaefektiivsele sättele. Ühe sätte kehtetus või ebaefektiivsus ei mõjuta teiste sätete kehtivust.

8.4 Müüjana ei ole me seotud ühegi käitumiskoodeksiga tsiviilseadustiku paragrahvi 1820 lõike 1 punkti n tähenduses.

8.5. Me kohaldame käesolevat kaebuste esitamise eeskirja kõikide lepingute suhtes, mida sõlmime klientidega alates 06.01.2023.